Masz pytania odnośnie produktów lub zamówienia?

Napisz do nas na czacie, adres e-mail: zamowienia@zooarena.pl albo zadzwoń: 794 444 194

Zwroty i reklamacje

Pytania i odpowiedzi dotyczące zwrotów lub reklamacji otrzymanego towaru.

Odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać na adres pocztowy: Kijewo 63-000, Kijewo 40 - Magazyn A, - z dopiskiem "Sklep internetowy ZooArena". Należy odesłać również wypełniony formularz zwrotu, który możesz pobrać z naszej strony.

1. spisać protokół szkody z kurierem
2. wysłać zgłoszenie reklamacyjne na zamowienia@zooarena.pl
3. uszkodzony produkt razem z protokołem szkody należy wysłać na adres Kijewo 63-000, Kijewo 40 - Magazyn J, - z dopiskiem "Sklep internetowy ZooArena".
4. w ciągu 14 dni zostanie rozpatrzony wniosek reklamacyjny

W ciągu 14 dni od otrzymania przez nasz sklep zwrotu produktu i zweryfikowaniu jego niezmienionego stanu.
Po otrzymaniu przesyłki reklamacyjnej w ciągu 14 dni dział reklamacji sklepu ZooArena. rozpatrzy wniosek kupującego.
Koszty przesyłki w przypadku zwrotu towaru pokrywa zwracający. Zwroty wysyłane za pobraniem, nie będą przyjmowane
Do przesyłki reklamacyjnej należy załączyć spisany z kurierem protokół szkody (w przypadku uszkodzenia mechanicznego) i formularz reklamacji.

Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia. Zwrotowi nie podlegają takie produkty, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego m.in: - środki pielęgnacyjne - kosmetyki - suplementy - pasza - książki i czasopisma

Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot, wysłać na adres pocztowy: Kijewo 63-000, Kijewo 40 - Magazyn J, - z dopiskiem "Sklep internetowy ZooArena". wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.

Dostawa

Pytania i odpowiedzi dotyczące wysyłki i dostawy produktów
Każda paczka jest odpowiednio zabezpieczona. Gwarantujemy, że dotrze w nienaruszonym stanie.
W przypadku produktów dostępnych na magazynie czas oczekiwania wynosi 1-2 dni od kolejnego dnia roboczego. Do czasu otrzymania przesyłki należy doliczyć okres dostarczenia przez kuriera.
Numer listu przewozowego otrzymasz w wiadomościach po złożenia zamówienia na naszym sklepie. Dodatkowo numer listu przewozowego można sprawdzić po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

Nasz sklep dostarcza zamówienia wysyłając je kurierem pod wskazany adres lub do paczkomatów. Nie wydajemy zamówionego towaru z magazynu bez takiego ustalenia.

Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień powyżej kwoty 99 zł.
Nie, obecnie sklep ZooArena nie umożliwia wysyłki poza granicę naszego kraju.

Zamówienia i produkty

Pytania i odpowiedzi dotyczące procesu realizacji zamówienia w sklepie ZooArena
1.1 Wyszukiwanie produktu

W celu wyszukania produktu, Klient powinien wprowadzić jego nazwę lub elementy nazwy w wyznaczonym polu na sklepie internetowym, zaprezentowanym poniżej.

Po wykonaniu powyższych czynności Klient zostanie przeniesiony do wyników wyszukiwania spełniających kryteria wpisanej frazy.

1.2 Dodanie produktu do koszyka

Po wyszukaniu danego produktu i zapoznaniu się z jego zdjęciami, opisem oraz ceną, Klient powinien dodać go do koszyka w przedstawiony niżej sposób.

Kiedy produkt zostanie przeniesiony do koszyka należy kliknąć "Przejdź do realizacji zamówienia".

1.3 Realizacja zamówienia

Po dokonaniu czynności z punktu 1.2 Klient zostanie przeniesiony do pola podsumowania zakupów, gdzie wyświetlone zostaną wszystkie produkty dodane do koszyka, a także informacje o ich ilości, cenie jednostkowej oraz łącznej (w przypadku większej ilości produktów i po doliczeniu kosztów dostawy).

1.4 Wybór formy zakupów - z rejestracją / bez rejestracji

Po sprawdzeniu informacji z pola "podsumowanie zakupów" Klient otrzyma możliwość wyboru formy przeprowadzenia zamówienia. Specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy możliwość zakupu z rejestracją konta, która niesie za sobą wiele korzyści, takich jak dostęp do prestiżowych funkcji niedostępnych dla niezalogowanych Klientów oraz dokonanie szybkich zakupów bez zakładania konta.

W przypadku posiadania założonego wcześniej konta Klient nie musi zakładać kolejnego, należy wtedy wypełnić pole logowania dla już zarejestrowanych Klientów.

1.5 Zakupy bez rejestracji

W przypadku zakupów bez rejestracji, Klient jest proszony o wypełnienie formularza zamówienia. Na poniższym zdjęciu zaprezentowano jak powinien wyglądać prawidłowo wypełniony formularz.


1.6 Wybór metody płatności

Po wykonaniu czynności z powyższych punktów Klient poproszony zostanie o wybranie opcji płatności przy dostawie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów dopuszczamy możliwości płatności za dostawę zarówno przelewem jak i płatnością za pobraniem (przy odbiorze).

1.7 Płatność

Po wybraniu formy płatności Klient zostanie poproszony o kliknięcie przycisku "Płatność przy odbiorze. Kliknij, żeby przejść dalej".

Po tej czynności rozpocznie się proces realizacji zamówienia, a Klient zostanie przeniesiony do strony z informacjami na temat dokonanego zamówienia.

Na wyświetlonej stronie Klient otrzyma indywidualny numer zamówienia, który zostanie również przesłany na podany wcześniej adres e-mail.
Numer zamówienia będzie potrzebny w przypadku kontaktu z obsługą Klienta Zooarena.pl.

Kody rabatowe można otrzymać, obserwując nas na portalach społecznościowych, gdzie często je udostępniamy. Dajemy je również stałym klientom, więc warto dokonywać u nas powtórnych zakupów.

Nowe promocje pojawiają się z każdym nowym tygodniem i miesiącem. Śledź ofertę naszego Internetowego sklepu zoologicznego aby być na bieżąco.
Wystarczy ,że złożysz u nas zamówienie. Każdy nasz klient otrzymuje punkty za zrealizowane zamówienie, punkty można wymieniać na kody rabatowe już w następnym zamówieniu. Nasz program rabatowy dotyczy nowych i dotychczasowych klientów. Za każdy produkt otrzymasz punkty w wysokości 3% jego wartości. Więcej o programie rabatowym dowiesz się na stronie programu rabatowego ZooArena.
Internetowy sklep zoologiczny ZooArena w swojej ofercie magazynowej posiada produkty dla zwierząt i ich opiekunów. Wszystkie artykuły znajdujące się obecnie w magazynie oznaczone są statusem "W magazynie". Stan produktów aktualizowany jest co kilka minut i wyświetla się karcie produktu. Produkty, których nie ma w magazynie nie posiadają możliwości ich zamówienia.

Na allegro sprzedawane są produkty naszego Internetowego sklepu zoologicznego ZooArena. Na naszych auikcjach można odszukać oferty specjalne, których nie ma na sklepie internetowym dlatego warto przeglądać naszą ofertę na portalu Allegro. Zobacz nasz profil na Allegro

Kraj produkcji zależy od producenta, niektóre produkty wykonywane są w Polsce, a inne w krajach macierzystych producentów np. Czechy, Niemcy, Austria, Szwecja.

Płatności i bezpieczeństwo

Pytania i odpowiedzi dotyczące realizacji płatności i zasad bezpieczeństwa w sklepie
W celu otrzymania faktury VAT należy podczas składania zamówienia wybrać taką opcję lub skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.
W celu zmiany danych na fakturze przed otrzymaniem zamówienia należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i przekazać właściwe dane.W przypadku zmiany danych na fakturze po otrzymaniu zamówienia należy przesłać skan lub zdjęcie przekazanego dokumentu fiskalnego oraz właściwe dane na mail: zamowienia@zooarena.pl. Kupujący otrzyma skorygowaną fakturę w wersji elektronicznej oraz papierowej na adres wskazany na zamówieniu.
W celu zmiany formy płatności za zamówienie należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub mailowo.
Domena sklepu ZooArena jest zabezpieczona certyfikatem bezpieczeństwa SSL. Wszystkie hasła i dane wrażliwe są szyfrowane.

Polecane dla kota
Polecane dla psa
  • Rejestracja

Zarejestruj konto
Posiadasz już konto?
Zaloguj się do konta albo odzyskaj hasło