Masz pytania odnośnie produktów lub zamówienia?
Napisz do nas na czacie, adres e-mail: zamowienia@zooarena.pl albo zadzwoń: 794 444 194
Zwroty i reklamacje
Odpowiednio zabezpieczony produkt należy odesłać na adres pocztowy: Kijewo 63-000, Kijewo 40 - Magazyn A, - z dopiskiem "Sklep internetowy ZooArena". Należy odesłać również wypełniony formularz zwrotu, który możesz pobrać z naszej strony.
1. spisać protokół szkody z kurierem
2. wysłać zgłoszenie reklamacyjne na zamowienia@zooarena.pl
3. uszkodzony produkt razem z protokołem szkody należy wysłać na adres Kijewo 63-000, Kijewo 40 - Magazyn J, - z dopiskiem "Sklep internetowy ZooArena".
4. w ciągu 14 dni zostanie rozpatrzony wniosek reklamacyjny
Prawo do zwrotu bez podania przyczyny przysługuje każdemu w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia. Zwrotowi nie podlegają takie produkty, których przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli po dostarczeniu opakowanie zostało otwarte przez Kupującego m.in: - środki pielęgnacyjne - kosmetyki - suplementy - pasza - książki i czasopisma
Reklamacji należy dokonać w ten sam sposób jak zwrot, wysłać na adres pocztowy: Kijewo 63-000, Kijewo 40 - Magazyn J, - z dopiskiem "Sklep internetowy ZooArena". wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
Jeżeli reklamacja powstała podczas transportu lub z winy kuriera należy spisać z kurierem protokół szkody i również dołączyć go do przesyłki.
Dostawa
Nasz sklep dostarcza zamówienia wysyłając je kurierem pod wskazany adres lub do paczkomatów. Nie wydajemy zamówionego towaru z magazynu bez takiego ustalenia.
Zamówienia i produkty
W celu wyszukania produktu, Klient powinien wprowadzić jego nazwę lub elementy nazwy w wyznaczonym polu na sklepie internetowym, zaprezentowanym poniżej.
Po wykonaniu powyższych czynności Klient zostanie przeniesiony do wyników wyszukiwania spełniających kryteria wpisanej frazy.
1.2 Dodanie produktu do koszyka
Po wyszukaniu danego produktu i zapoznaniu się z jego zdjęciami, opisem oraz ceną, Klient powinien dodać go do koszyka w przedstawiony niżej sposób.
Kiedy produkt zostanie przeniesiony do koszyka należy kliknąć "Przejdź do realizacji zamówienia".
1.3 Realizacja zamówienia
Po dokonaniu czynności z punktu 1.2 Klient zostanie przeniesiony do pola podsumowania zakupów, gdzie wyświetlone zostaną wszystkie produkty dodane do koszyka, a także informacje o ich ilości, cenie jednostkowej oraz łącznej (w przypadku większej ilości produktów i po doliczeniu kosztów dostawy).
1.4 Wybór formy zakupów - z rejestracją / bez rejestracji
Po sprawdzeniu informacji z pola "podsumowanie zakupów" Klient otrzyma możliwość wyboru formy przeprowadzenia zamówienia. Specjalnie dla naszych Klientów przygotowaliśmy możliwość zakupu z rejestracją konta, która niesie za sobą wiele korzyści, takich jak dostęp do prestiżowych funkcji niedostępnych dla niezalogowanych Klientów oraz dokonanie szybkich zakupów bez zakładania konta.
W przypadku posiadania założonego wcześniej konta Klient nie musi zakładać kolejnego, należy wtedy wypełnić pole logowania dla już zarejestrowanych Klientów.
1.5 Zakupy bez rejestracji
W przypadku zakupów bez rejestracji, Klient jest proszony o wypełnienie formularza zamówienia. Na poniższym zdjęciu zaprezentowano jak powinien wyglądać prawidłowo wypełniony formularz.
1.6 Wybór metody płatności
Po wykonaniu czynności z powyższych punktów Klient poproszony zostanie o wybranie opcji płatności przy dostawie. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów dopuszczamy możliwości płatności za dostawę zarówno przelewem jak i płatnością za pobraniem (przy odbiorze).
1.7 Płatność
Po wybraniu formy płatności Klient zostanie poproszony o kliknięcie przycisku "Płatność przy odbiorze. Kliknij, żeby przejść dalej".
Po tej czynności rozpocznie się proces realizacji zamówienia, a Klient zostanie przeniesiony do strony z informacjami na temat dokonanego zamówienia.
Na wyświetlonej stronie Klient otrzyma indywidualny numer zamówienia, który zostanie również przesłany na podany wcześniej adres e-mail.
Numer zamówienia będzie potrzebny w przypadku kontaktu z obsługą Klienta Zooarena.pl.
Kody rabatowe można otrzymać, obserwując nas na portalach społecznościowych, gdzie często je udostępniamy. Dajemy je również stałym klientom, więc warto dokonywać u nas powtórnych zakupów.
Na allegro sprzedawane są produkty naszego Internetowego sklepu zoologicznego ZooArena. Na naszych auikcjach można odszukać oferty specjalne, których nie ma na sklepie internetowym dlatego warto przeglądać naszą ofertę na portalu Allegro. Zobacz nasz profil na Allegro
Kraj produkcji zależy od producenta, niektóre produkty wykonywane są w Polsce, a inne w krajach macierzystych producentów np. Czechy, Niemcy, Austria, Szwecja.